lördag 22 januari 2011

Saker som jag inte förstår.

1. Varför kan inte jag kommentera på andras bloggar?
(Hej jenny vad kul att du hittade hit:) Och jag läser din blogg och skrattar högt!
Ja en repris av i sommras vill jag ha.Lite mindre dricka så jag kan hålla ut längre bara haha!
Hoppas du kryar på dig snart! Kram)

2. Varför inte tiden på bloggen fungerar?
Jag är alltså inte uppe och bloggar vid halv 4 på morgonen. Riktigt så "måste-gå-upp-mitt-i-natten-och-göra-något-kreativt" är jag inte.

2. Varför dom envisas med att visa där där snuskiga gamla Mr Bean på filmtider där dom skulle kunna visa någon töntig "allt-kommer-att-bli-bra-komedi" som jag tycker så mycket om.

Chip då!

1 kommentar:

  1. oj oj oj vad du har bloggat de senaste dagarna. tänk om det vore så här jämt.
    tycker det är tråkigt att du inte fortsätter med listandet.

    Kul att träffa dej igår
    kram
    Manne

    SvaraRadera