torsdag 13 januari 2011

Listan

Känner att jag behöver en liten bloggpush. Jag tycker att blogglistor kan vara lite töntiga. Jag är ju i vanliga fall way to cool för sånt. Men va fan. Dags att bjuda på sig själv.
Med start i morgon, jag och köttbullen ska ut på kvällskiss först. ( ja, jag föredrar ju att uträtta mina behov inomhus, men lillkillen vägrar liksom använda toaletten)

Dag 1- Presentera mig själv
Dag 2- Mina föräldrar
Dag 3- Vad är kärlek för mig?
Dag 4- Vänner
Dag 5- Barndomsminne
Dag 6- Mina syskon
Dag 7- 10 saker du inte vet om mig
Dag 8- En vanlig dag hemma hos mig
Dag 9- Dåliga vanor och laster
Dag 10- Barndomsminne
Dag 11- Ett pinsamt ögonblick
Dag 12- Detta ångrar jag
Dag 13- Mina dåliga sidor
Dag 14- Det här upprör mig
Dag 15- Mitt hem
Dag 16- Det här får mig att gråta
Dag 17- Det här är jag bra på
Dag 18- Mina rädslor
Dag 19- Min favoritplats
Dag 20- Saker jag saknar
Dag 21- Mina drömmar
Dag 22- Hur jag träffade min stora kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar