söndag 30 oktober 2011

Som jag skrev förut så vill ju tandläkare operera bort min visdoms tand. Ja operera! Skulle bli kallad tidigast slutet av sommaren. Ja nu är det snart november och jag har hållit på att avlida i flera dagar nu av tandvärk! Igår kunde jag knappt svälja. Än mindre prata normalt. Vaknade och tänkte att hmm gurgla i lite sprit måste ju vara bra? Har liksom mer ont i tandköttet än tanden. Väckte K med frågan " vet du om vi har nån sprit hemma?" Jag vaknar ju vanligtvis inte och är sugen på alkohol. Men min lilla huskur fungerade litegrann iaf ! Har faktiskt kunnat äta frukost nästan problemfritt. Och jag kan nästan stänga igen munnen obehindrat! Sug på den du tandläkarn! Min tand får du inte i första taget!




1 kommentar:

  1. Hahaha.... du är för rolig du:-)!!!!

    Sprit e alltid bra!

    Ja hittar du nån silversmides kurs så hojta till, blev sugen att göra nåt kul. Och DET verkar ju vara skitkul!( då kan vi ju gå tillsammans:-)

    Ja jag ska ta mig iväg snart med tröjan. Blir frivecka om ett par dar, efter det SKA jag komma förbi:-)

    Kram

    SvaraRadera