måndag 3 oktober 2011




Jag har tröttnat på vitt. Tröttnat på lantligt. Jag vaknade en dag och insåg att det finns flera färger. Svart och grått känns bra just nu. Inredningsmässigt då. Men när jag får för mig att jag vill ha någonting vill jag gärna ha det nu! Helst i går, eller förra veckan. Tydligen så kostar det en slant om man vill köpa helt ny inredning till ett rum... Fan. Kan iochförsig vara så att det kliar i shoppingfingrarna för att vi bestämt oss för att lägga undan en del pengar denna månad. Typiskt.

Har också bestämt mig för att måla om sängen. Var in och kollad färgprover igår. Stackars peronal. Är inne i en väldigt velig period just nu. Kan vara för att jag vart dunderförkyld och hjärnan är mos. Jag stod i butiken och velade i säkert 20 min.

Jag:

-vad tror du om det här?
- om man gör såhär då?
- jag tar den där!
- eller nej vänta lite.... Vad tycker du?
- ähh jag tar den! Eller?
- fan kan inte du bestämma det här??
- okej okej nu har jag bestämt mig !
- vänta lite bara...
- alltså nej ...

Du kanske ska ta med lite prover hem och fundera, svarade expediten.

Nu har jag bestämt mig iaf. Matt svart blir det.
Sen ska jag bara göra det också. Ska man åka in och handla det idag? Ja, kanske? Orkar jag ta tag idet idag ? Ska jag ta
det i morgon? Ja nej ja... Kanske.
Fan vad jag är trött på mig själv. Kan inte nån annan bestämma över mig ett tag nu?



1 kommentar:

  1. Hahahahahaha..... jag känner igen mig i det där och det är ju såååå jobbigt!!! (speciellt för expediten förmodligen;-) hehe...

    Kram på dig!

    SvaraRadera