fredag 11 februari 2011


För ett tag sedan så snöade jag in totalt på att göra smycken. Stansa smycken m,m . Tycker fortfarande att det är hur roligt som helst! Men ganska begränsande. Man kan liksom inte göra vad man vill med det. Men så hittade min rara sambo en kurs i silverlera i tidningen. Med början nästa vecka. Och mina bästa chefer fixade så jag kan vara ledig! Det ska bli så jäkla roligt, och jag är glad att jag tog tag i det och faktiskt ringde. Vanligtvis så är jag en mästare på att skjuta upp saker. Eller att strunta i saker helt. Jag är nämligen ganska feg i mellanåt.

Men inte i år. Jag har bestämt mig för att skita i det där med att inte våga. Jag kan ju faktiskt göra precis vad jag vill!


1 kommentar:

  1. kul kul - ser fram emot att få se bilder på dina alster här på bloggen.
    förresten så måste du skriva oftare
    ha det bra på din lediga lördag
    kram manne

    SvaraRadera