måndag 4 juni 2012

Oj vad jag njuter av att gå hemma nu ! Jag kan hålla på med nått och sen vilja vila i två timmar, för att fortsätta sen istället. Och det är heelt ok. Eller så kan jag låta det vara till nästa dag om jag hellre vill det! Sån lyx ! Dagarna går så oerhört snabbt bara. Tjopp så är det liksom kväll igen. Jag har hunnit hänga en del med andra mammor och deras pluttar;) jag har hunnit gått igenom vad som fattas våran lilla sparvunge. Vi har vart iväg och kikat på lite hus. Ska faktiskt iväg och kika på ett hus idag. Som vi har kärat ner oss lite i. Dock tar vi med svärfar då vi vet att vi har en tendens att kanske inte se helt klart när vi vill ha nått;) Det är så roligt att se K planera och fundera och bygga i sitt huvud. Han kan han, min kille:)

Vi har bara roligheter framför oss och för en gångs skull så kommer jag ihåg att njuta lite efter vägen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar