torsdag 14 juni 2012

Hej och hå! Det har varit ett par intensiva dagar nu. Otroligt roliga saker och otroligt jobbiga saker. Känns som om man levt ett år på bara ett par veckor. Vår älskade unge som vi längtar så mycket efter får gärna dröja liite till. Jag har ju någon känsla av att han på sin höjd kommer vara kvar tills 31/7. Vi var ju förresten och kollade på honom i tisdags. Dom uppskattar att han väger 2600 just nu. Precis lika mycket som min kompis barn vägde när dom åkte hem från BB. Bara det att vi har 6 veckor kvar. Det kommer antagligen bli en stor kille;) hellre för stor än för liten! Även om jag hoppas på lagom :)

Mitt i allt så har vi ju även blivit husägare! Månadsskiftet juni/juli är det tänkt att vi ska flytta och göra i ordning ett badrum på stört! Hehe vi vet hur vi ska roa oss vi;) får vi bara komma in innan bebis kommer så är jag inte orolig. Allt blir bra ! Och vi älskar vårt hus. Känns bra att bli Sågmyring;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar