torsdag 7 april 2011


Vi tog en tur till kupolen idag. Målet var egentligen att handla fotbollsskor till K. Så jag passade på att prova lite skor. Började så såklart att prata om vikten av bra skor. Det måste ju vara rätt. Man kan inte ta första bästa. Provade ett par. Satt som en smäck. Typiskt. Försökte lirka lite. "Men sitter dom inte lite..." Nej ! Säger K. "Men ser dom inte lite..." Nej vi tar dom! Damn it. Min förskjutar taktik fungerade inte så länge. Så nu sitter jag här med nya skor ändå. Men fina är dom:) Dom mest rosa skorna jag någonsin sett. Gick dessutom på reklamen och slog till på ett par som är sådär runda undertill. Herregud, jag kommer få snygg stjärt av att bara kolla på dom rackarna!


Med en kass kamera ser dom orangea ut. Men dom är verkligen knallrosa. Är ju bra om man skulle behöva eftersökas någon gång. Du kan antagligen se mig från månen i dessa!

1 kommentar:

  1. Haha ja vilken OTUR att du hittade dom. Nu mååååste du ju ut o kuta vännen;-) hahaha... Jag tycker de va skitsnygga förresten! ha de så bra och spring luuuugnt;-)

    SvaraRadera