onsdag 15 september 2010

Jävligt jobbigt

Vid varje kväll börjar det irriterande, störande ljudet. Zekes smackningar. Någon ovana som han har lagt sig till med dom senaste månaderna. Det låter förjävligt, och jag tål det inte! Jag kan inte ens beskriva det. Tänk naglar på svarta tavlan... eeehh! I början trodde jag jag bara han gjorde det för att vara lite jobbig. Jävlas lite. Tydligen så har jag även stoppat in handen i munnen och känt efter om han hade nått i halsen, i sömnen. K tyckte då att det var dags att ringa veterinären. Innan jag försöker mig på andra undersökningar nattetid.

I morgon är det jag som ställer klockan och går upp och ringer till.
Som vanligt är det telefontid typ halv 8 på morgonen.
Som med alla telefontider.

Pray to god att det går att göra något åt det.
För min mentala hälsas skull. Ja och Zekes såklart...

3 kommentarer:

  1. Han drömmer väl om mat....Stackarn...Han tycker väl att han svälter.....;)

    SvaraRadera
  2. hur gick det undrar en nyfiken gammalmoster

    SvaraRadera
  3. efter lite om och men med nedsövningen, och prover på lever och hals och sånt så hittade dom inget fel. Ska pröva och mata honom lite olika få se om det hjälper.. annars pratade hon om något med magmunnen. VI får se... annars får han sova på soffan tills han slutar;) kram

    SvaraRadera