måndag 9 augusti 2010

Skitmorgon

Perfekt bloggtid innan jobbet.

Idag har jag haft en sån där morgon. Då allt som kan gå fel gör det! Jag sov betydligt längre än vad jag borde gjort. Vaknade, tvätta av ansiktet, ska sätta in linsen. Får något skit i ögat, får lov att göra alla morgonsaker halvblind. (Jag är dessutom knallröd i ögat nu)
Har gjort illa mig i benet så jag halvhaltar lite snyggt sådär.
Ska skynda mig till bussen, låser dörren. Halvvägs dit känner jag lite illamående av min egen andedräkt och kommer på att fan, jag har glömt att borsta tänderna. Deon har jag visst också glömt.

Känner mig lite sådär lagomt fräsch idag.
Tur att man jobbar i butik. Där man inte träffar någon .

1 kommentar:

  1. hej min vän
    nu var det allt längesedan vi sågs - har liksom varit ur bilden ett tag men börjar så sakta vara med i matchen igen - hoppas jag.Ha det så bra tills vi får kämpa ihop igen bakom disken.
    kram manne

    SvaraRadera