tisdag 24 augusti 2010

Ibland tar det bara slut. Kraft, ork och mod. Väggar rasar ibland, bara för att man ska bygga upp dom. På så vis vet man att grunden är stark. Så att man vet att man kan luta sig mot den igen under dåliga dagar. Och viktigast av allt är att man har någon som hjälper en. Någon som inte bara håller en i handen. Utan som peppar, hejjar på en och ger en knuff i rätt riktning när det behövs. Tills man är på topp igen!

Nej om jag skulle ta och sluta bladdra och ge mig ut i regnet med lillmonstret då?
Han vill gå lika långt som jag i ruskväder. Ungefär till postlådan.
Om jag inte lockar med lite godis vill säga.
Precis som mig!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej min vän. Vill bara kolla om du är på väg mot toppen igen?
    Ha en riktigt skön ledig vecka och samla massor av energi för en lång men trevlig höst på Calimero.
    Kram Manne

    SvaraRadera
  2. njea inte riktigt än. men det ska bli skönt att få ta igen sig nästa vecka. och komma på fötter igen! Undrar när vi ska få ta en dag på Calimero igen då?:) Kram

    SvaraRadera