tisdag 14 juni 2011

Ja här var det livat!
Har jobbat mycket på slutet, blogg blir lika med noll då. Fick ju faktiskt det där jobbet:)
Så nu helt huxflux står jag med två jobb! Men jag klagar inte. Jag är överlycklig. Även om jag får jobba skiten ur mig under sommaren så blir nog allt bra till slut. Vissa har inget jobb och jag har två, how lucky am i ?

Mellan varven har jag däremot hunnit med både skolavslutningar, beduinfester, nya vänner, fotat en del och haft det allmänt bra! Det är mycket som är bra faktiskt. Allt blir bättre med sommaren. Att bara få gå omkring och lukta på sommaren gör mig glad. Att kunna gå ut genom dörren och plocka blommor. Att se Zeke busa omkring bland högt gräs på en äng. Att äta färskpotatis med dill. Att kunna gå ut på gården och plocka rabarber ( som jag insett först nu att vi har) och göra paj, bara sådär.
Life is good.

Idag har jag dock vilodag. Ligga på soffan och slummra till lite då och då är också helt OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar