lördag 13 november 2010

Its my Party!

Ja så blev det födelsedag igen.
Tack Manne, min trogna enda läsare haha!

Den firades precis som jag ville. Utan krusiduller och med mycket egentid. Det är lyx för mig.
Idag kommer klanen Juvas på lite kvällsfika. Det blir mysigt. Och jag får kramas med alla goa barnen;) Ska bara ringa och tvinga K att städa lite. Kan annars hända att jag får lov att nödinställa.

Jakten på perfekta jackan fortsätter. Efter ihärdigt letande. Ska det vara så himla svårt liksom?
Och nu är ju vintern officiellt här. Jag får väl be Kristoffer rulla in mig i någon slags filt och sy in mig varje gång jag ska ut. Kan ju funka det också. Filtchic? I can pull it off.

1 kommentar:

  1. nu undrar jag hur det går med jackan?
    hur ska den se ut egentligen den perfekta jackan?
    kram
    manne

    SvaraRadera